• Veilig online betalen
  • Snelle levering
  • Deskundige klantenservice
Hottuning - Voor al uw auto onderdelen
Op dit moment hebben wij helaas last van een storing bij KPN en zijn daarom niet telefonisch bereikbaar. Stuur een e-mail naar info@hottuning.nl en wij bellen je terug.
-->

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht, ben je het ergens niet mee eens of heb je een vervelende ervaring gehad met Hottuning? Dat vinden we erg jammer, dat kan namelijk nooit onze bedoeling zijn geweest.

We zouden dan ook graag met je in contact komen en bekijken hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar je te luisteren.

Een klacht doorgeven

We raden je aan om je bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@hottuning.nl. Je mag je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

  • Galileistraat 4
  • 7131 PE Lichtenvoorde

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Hottuning bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Maak kennis met het team

Dag in, dag uit staan wij klaar voor onze klanten. Of het nu gaat om scherp inkopen, deskundige informatie geven of het zorgvuldig inpakken van jouw bestelling. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke benadering en willen dat onze klanten altijd tevreden zijn.